دریادار خانزادی: تکاوران دریایی را دست بلند فرمانده در عرصه دفاع هستند

تهران (پانا) - فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر این که تکاوران دریایی دست بلند فرمانده در عرصه دفاع هستند گفت تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی ارتش منشا رشادت‌ها و دلاوری‌های فراوانی چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های بعد از جنگ تحمیلی هستند.

کد مطلب: ۱۱۲۷۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دریادار خانزادی: تکاوران دریایی را دست بلند فرمانده در عرصه دفاع هستند

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار خانزادی با حضور در مرکز فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم (ع) مستقر در منجیل ضمن ارزیابی از توان رزمی تکاوران از یگان‌های آموزشی، اماکن فرهنگی، ورزشی و میدانی بازدید کرد.

دریادار خانزادی، تکاوران دریایی را دست بلند فرمانده در عرصه دفاع عنوان کرد و افزود: این مجموعه آموزشی و رزمی به عنوان یکی از منحصر به فردترین مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش است که در عرصه‌های گوناگون با کسب آموزش‌های رزمی و معنوی می‌توانند نقش بسیار مهمی در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب ایفا کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: دشمن بعثی با حمایت استکبار جهانی به کشور ما حمله کرد، اما در همان روزهای آغازین جنگ با مقاومت مثال زدنی رزمندگان اسلام مواجه شد و دریادلان نیروی دریایی ارتش هم در روزهای آغازین جنگ توانستند ضربات مهلکی بر نیروی دریایی دشمن وارد کند.

وی با اشاره به رشادت‌های تکاوران همیشه قهرمان نیروی دریایی ارتش در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر قهرمان تصریح کرد: تفنگداران و تکاوران نقش بی‌بدیل و بسیار مهمی در آن حماسه بزرگ داشتند که این افتخارات در صفحه پرافتخار ملت ایران ثبت شده است.

امیر دریادار حسین خانزادی در سفر یک روزه خود به استان گیلان، با حضور در پایگاه پشتیبانی شمال نیروی دریایی ارتش در منجیل، زمین چمن مصنوعی فوتسال و مهمانسرای شهید کاظمی، آشپزخانه و خشک شویی را نیز افتتاح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار