بازداشت راننده اتوبوس بی‌آرتی بعد از مرگ مسافر

تهران (پانا) - راننده  اتوبوس «بی‌آر‌تی»  پس از مرگ یک مسافر جوان زیر چرخ‌های اتوبوس، برای تحقیقات جنایی بازداشت شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت راننده اتوبوس بی‌آرتی بعد از مرگ مسافر

به‌گزارش ایران، شامگاه 7 مهر، گزارش مرگ مرد جوانی زیر چرخ‌های اتوبوس بی‌آرتی در حوالی میدان ونک به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس مصطفی واحدی آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مرد 30 ساله‌ای هنگام سوار شدن به اتوبوس، به‌دلیل نامعلومی زیر چرخ‌های اتوبوس افتاده و به کام مرگ رفته است.

راننده اتوبوس به‌دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت بازداشت شد. او در تحقیقات گفت: زمانی که خواستم حرکت کنم، از داخل مانیتور سکو را نگاه کردم اما مسافری برای سوار شدن نبود. احتمالاً این مرد از ورودی مسافران وارد ایستگاه نشده و از پشت اتوبوس وارد ایستگاه شده بود به همین خاطر هم من او را ندیدم.

اما متصدی ایستگاه اتوبوس بی‌آرتی و شاهدان حادثه مدعی شدند که مرد جوان از ورودی اصلی وارد ایستگاه شده و بعد از ارائه بلیت به سمت اتوبوس رفته تا سوار شود اما ناگهان در بسته شده و اتوبوس با او برخورد کرده است.
بازپرس جنایی دستور بررسی علت این حادثه را صادر کرد و برای این منظور کارشناس تصادفات راهور وارد عمل شد. از سویی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته ایستگاه اتوبوس بی آر تی را نیز صادر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار