ویژه‌برنامه «با ما بیا» به مناسبت روز ناشنوایان و سالمندان

تهران (پانا) - برنامه خردسال «با ما بیا» پنجشنبه و جمعه 10 و 11 مهر به مناسبت روز ناشنوایان و سالمندان به صورت ویژه ای روانه آنتن خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ویژه‌برنامه «با ما بیا» به مناسبت روز ناشنوایان و سالمندان

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ مجتبی ظریفیان تهیه‌کننده «با ما بیا» با اشاره به تهیه ویژه برنامه‌های به مناسبت روز ناشنوایان و روز سالمندان، اظهار داشت: اهمیت به سالمندان باید از سنین ابتدایی در ذهن کودکان جای گیرد. در این راستا برنامه «با ما بیا» نیز با طراحی و اجرای داستان‌هایی مختص این سن مفهوم ارزشمند بودن قشر سالمند را به کودکان یادآوری می‌کند.
وی در ادامه افزود: در داستانی که ما طراحی کرده‌ایم هدف بیان این نکته است که شاید پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های امروز از انجام برخی امور ناتوان باشند اما این مساله اقتضای سن است و همین افراد در روزگار جوانی قهرمانان زندگی خود و فرزندان‌شان بوده‌‌اند. این برنامه جمعه 11 مهر روانه آنتن می‌شود.
«عمو مهربان» در ادامه با اشاره به روز ناشنوایان اضافه کرد: به مناسبت روز جهانی ناشنوایان نیز پنجشنبه 10 مهر برنامه با رابط ویژه ناشنوایان روانه آنتن می‌شود، اتفاقی که ما امید داریم بتوانیم برای بقیه ایام سال نیز از این امکان برای ارتباط بهتر با کودکان ناشنوای عزیز استفاده کنیم.
گفتنی است «با ما بیا» کاریست از گروه کودک و نوجوان به تهیه‌کنندگی مجتبی ظریفیان و کارگردانی آزیتا رضایی که پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار