مدیر آموزش وپرورش شهریار؛

تعامل و هم پوشانی در آموزش و پرورش اهرم قدرت ما فرهنگیان است

شهریار (پانا) - جلسه شورای اداری آموزش وپرورش شهریار با حضور مجید پارسا مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای معاونین و کادر اداری این اداره در سالن جلسات با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تعامل و هم پوشانی در آموزش و پرورش اهرم قدرت ما فرهنگیان است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهریار، مجید پارسا، اهرم قدرت در میان فرهنگیان شهرستان شهریار را تعامل، همدلی و هم پوشانی میان آنان دانست و گفت: آنچه همه خانواده فرهنگیان در شهریار را به سازمانی هدفمند و پیشرو بدل کرده است و در رسیدن به اهداف خود قوی ساخته است، همین یکرنگی و نگاه سازنده رایج میان این خانواده است که عزم راسخی در نیل به برنامه‌های مدون و از پیش تعیین شده را میسر می سازد.

او از رشد و توسعه عمومی در دستیابی به اهداف آموزش و پرورش سخن گفت و تصریح کرد: هنگامی که مشکل یکی از اعضای گروه، دغدغه و گرفتاری عمومی محسوب شود و رفع آن هدف همه اعضای گروه باشد و همه اعضای آن گروه، حرکتی هم جهت و واحد برای رسیدن به مقصد داشته باشند، منعطف و انتقادپذیر باشند، نقاط ضعف یکدیگر را بپوشانند و به هدف اصلی سازمان نگاهی دقیق و عمیق داشته باشند، همین نتیجه‌ای حاصل می شود که شاهد آن هستیم. رشد در جمیع جهات و داشتن برنامه و جلوگیری از سردرگمی در مواجهه با بحرانی مانند کرونا، بحرانی که برای ما فرصت ساز شد و سکوی پرتابی به سوی فناوری و علوم نوین شد. البته ممکن است کاستی ها و کمبودهایی در مقابله با هر بحران نو به دلیل نداشتن سبقه و تجربه وجود داشته باشد اما تعامل و تداوم هم پوشانی ها می تواند پلی مقاوم برای عبور از هر بحران برایمان بسازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار