رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبرداد:

اعلام وضعیت هشدار در خوزستان

اهواز (پانا)- رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعلام وضعیت هشدار دراستان گفت ۹ شهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام وضعیت هشدار در خوزستان

فرهاد ابول نژادیان اعلام کرد: متاسفانه با توجه به روند فزاینده شیوع کرونا و مطابق آخرین بررسی وضعیت مخاطره شیوع ویروس کرونا در خوزستان، ۹ شهر استان شامل شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، شوشتر، باغملک، خرمشهر و ایذه در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

او در ادامه افزود: همچنین شهرهای مسجدسلیمان، رامهرمز، دزفول، شادگان و لالی نیز در وضعیت نارنجی با تعریف پرخطر قرار گرفته اند و سایر شهرستان های استان نیز در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

ابول نژادیان تصریح کرد: با توجه به روند افزایشی و نگران کننده شیوع کرونا، در استان خوزستان وضعیت هشدار صریح اعلام می کنیم.

او ادامه داد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به حد پایینی رسیده و گویا ترس مردم از کرونا ریخته است. این درحالیست که میزان انتقال بین فردی کرونا با توجه به جهش های ژنتیکی به حد بسیار بالاتری نسبت به گذشته رسیده و قدرت آلوده سازی آن بویژه میان اعضای یک خانواده افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی در پایان تاکید کرد: از مردم می خواهیم همانند روزهای نخست به رعایت موارد بهداشتی بویژه استفاده از ماسک توجه داشته باشند، در هیچ تجمعی شرکت نکنند و به خصوص سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای جز به ضرورت از خانه خارج نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار