شناسایی 3605 بیمار جدید کرونا؛ 184 نفر جان باختند

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت با فوت ۱۸۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۱۲۵۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی 3605 بیمار جدید کرونا؛ 184 نفر جان باختند

سیماسادات لاری با اشاره به جدیدترین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (دوم مهر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و هزار و ۵۹۴ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۲ هزار و ۷۹۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۳۶۵ هزار و ۸۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳۹۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون سه میلیون و ۸۲۸ هزار و ۳۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته وی، استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار