کشف 50 فقره سرقت داخل خودرو در تهران

تهران (پانا) - سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو و کشف 50 فقره سرقت خبر داد و گفت تا کنون 48 تن از مال باختگان شناسایی شده‌اند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 50 فقره سرقت داخل خودرو در تهران

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ کارآگاه مسعود برجی اظهار کرد: ساعت 4 بامداد سی ام مرداد ماه ماموران گشت کلانتری 127 نارمک هنگام گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش و با چراغ خاموش در لابه لای خودروها درحال تردد بود مشکوک می شوند، با نزدیک شدن ماموران موتورسوار به صورت خلاف جهت از محل متواری و کارآگاهان پس از چند دقیقه تعقیب و گریز موفق شدند موتورسیکلت را نبش خیابان مدنی متوقف کنند.

وی افزود: موتورسوار که صمد نام داشت پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی داد برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال یافت؛ در بررسی های اولیه به دست آمد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت، اظهار کرد که موتورسیکلت را برای ارتکاب جرایم بعدی دزدیده است و تاکنون 50 فقره سرقت لوازم داخل خودرو با استفاده از وسیله کشف شده به تنهایی انجام داده است.

سرپرست پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح متهم ،کارآگاهان ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با تلاش شبانه روزی موفق شدند 48 تن از مال باختگان را شناسایی کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنان تحقیقات پلیسی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار