رئیسی: رفتار آمریکایی‌ها در قبال توافقات پیشین نقض فاحش «حقوق بین‌الملل و معاهدات» است

تهران (پانا) - رئیس قوه قضاییه، رفتار آمریکایی‌ها در قبال توافقات پیشین را نقض فاحش «حقوق بین الملل» و «حقوق معاهدات» دانست و گفت که‌ اروپایی‌ها هم باید به انجام تعهدات خود در عمل پایبند باشند و به دادن بیانیه و سخنرانی کفایت نکنند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیسی: رفتار آمریکایی‌ها در قبال توافقات پیشین نقض فاحش «حقوق بین‌الملل و معاهدات» است

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در نشست شورای عالی مسئولان قضایی افزود: دفاع مقدس برای کشور تولید «قدرت» و «اقتدار» کرده است؛ از «ابزار قدرت» باید برای «ابراز قدرت»، هوشمندانه استفاده کرد.

وی ادامه داد: راهبرد امروز ما راهبرد «مقاومت فعال و مقتدرانه» در مقابله با دشمن و ساختن کشور با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و حضور مقتدرانه و دفاع از حقوق ملت در مجامع بین المللی است.

رییس قوه قضاییه افزود:‌ بخشی از مشکلات امروز کشور ناشی از چشم دوختن به لبخند و یا خشم خارجی ها است؛ داشتن روحیه جهادی و کار انقلابی گره گشاست.

رییسی اظهار داشت: ممکن است برخی به لفظ نگویند ولی عملا امیدشان به نتیجه انتخابات فلان کشور باشد. گره زدن رفع مشکلات داخلی به مسائل خارجی، اشتباه راهبردی است.
وی خاطرنشان کرد: رفتار امروز آمریکایی ها در قبال توافقات پیشین، هم نقض فاحش «حقوق بین الملل» هم نقض «حقوق معاهدات» است.

رییس قوه قضاییه گفت: اروپایی ها باید به انجام تعهداتشان در عمل پایبند باشند؛ بیانیه دادن و سخنرانی کافی نیست؛ باید انجام تکالیف اروپایی ها از آنها مطالبه شود.

رییسی افزود: اقدام کشورهای خود فروخته منطقه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمایش پستی و حقارت بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار