دلایل موفقیت دانش‌آموز اردبیلی در کنکور ۹۹ از زبان مدیرکل‌ آموزش و پرورش استان

اردبیل(پانا)- مدیرکل‌ آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد حمایت خانواده، تلاش فردی، تلاش معلمان و برنامه‌ریزی که توسط اولیای مدرسه انجام شده بود از دلایل موفقیت سیدامیر سیدشنوا در آزمون سراسری ۹۹ بود.

کد مطلب: ۱۱۲۴۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دلایل موفقیت دانش‌آموز اردبیلی در کنکور ۹۹ از زبان مدیرکل‌ آموزش و پرورش استان

احمد ناصری در گفت و گو با خبرنگاران درباره موفقیت سید ‌امیر سید ‌شنوا، دانش‌آموز اردبیلی و کسب رتبه نخست در گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور سراسری اظهار کرد: این دانش‌آموز در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی اردبیل تحصیل می‌کرد و کسب رتبه‌ای که به دست آورد به گفته خودش نتیجه تلاش فردی، حمایت خانواده، تلاش معلمان و برنامه‌ریزی که توسط اولیای مدرسه انجام شد، بوده است.

ناصری با بیان اینکه مجموعه تیم مدیریت مدرسه در موفقیت سید‌شنوا مؤثر بوده است، افزود: در سطح کلان آموزش و پرورش برای ارتقای سطح آموزش استان اردبیل تدابیر جدی صورت گرفته و برنامه‌های متعددی در سال‌های اخیر با هدف تقویت فرایندهای داخلی آموزش و پرورش و ایجاد آمادگی در دانش‌آموز برای حضور در این رقابت‌ها اجرا شده است.

او اظهار کرد: در این راستا جشنواره‌ ها و همایش‌هایی برگزار کردیم تا دانش‌آموزانی که در تمام شهرستان‌های استان اردبیل در مرحله ورود به آزمون هستند، بتوانند از مشاورهایی که از خارج و داخل استان دعوت می‌شدند، استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه استاندار اردبیل نیز به‌جد پیگیر اخبار آزمون سراسری دانشگاه‌ها بودند، مطرح کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم، توقع حضور دانش‌آموزی از این استان را در یکی از رتبه‌ها داشتیم منتهی رتبه را پیش‌بینی نکرده بودیم.

ناصری افزود: با ارتقایی که استان در زمینه آموزش و پرورش کسب کرده و در مجموعه فعالیت‌هایی که در این بخش در استان در جریان است، توانستیم به این موقعیت دست پیدا کنیم و آموزش و پرورش استان اردبیل در یکی از سال‌های اخیر در مجموع شاخص‌های تخصصی بعد از استان کرمان در جایگاه دوم ایستاد.

او با یادآوری ارتقای ۲۰ پله‌ای این استان و نشستن در جایگاه دوم کشوری گفت: کسب این رتبه باعت ایجاد انگیزه بین دانش‌آموزان، معلمان و خانواده دانش‌‌آموزان برای استمرار این موفقیت‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: با کسب این رتبه توسط سید‌امیر سید ‌‌شنوا مدیران و تیم مدیریتی مدارس و معلمان برای استمرار این موفقیت‌ها انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند که می‌توان آن را از جمله دستاوردهای کسب این رتبه عنوان کرد.

ناصری درباره قدردانی از این دانش‌آموز کوشا و ساعی اظهار کرد: در برنامه‌ای که به این منظور پیش‌بینی شده است، سعی می‌کنیم در حد بضاعت آموزش و پرورش از این دانش‌آموز قدردانی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار