برگزاری گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی مدارس ناحیه ۲ تبریز

تبریز(پانا) - گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی مدارس ناحیه۲ تبریز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۴۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی مدارس ناحیه ۲ تبریز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز در گردهمایی معاونین و مربیان پرورشی مدارس این ناحیه که در اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد گفت: امیدوارم خداوند متعال ما را در تربیت جوانان در شان جمهوری اسلامی ایران موفق دارد.

وی ضمن تبریک چهلمین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس که یادگار خون و شهادت است افزود:جنگ تحمیلی به سر کردگی آمریکای مستکبر باعث شد ۳۶ هزار شهید دانش آموز که شما معلمین تربیتشان کردین و ۵ هزار شهید معلم ‌در پرونده پر افتخار این کشور ثبت شود. راستگو ادامه داد: امسال هفته دفاع مقدس را با واژه های "مقاومت" و" ما می توانیم" شروع می کنیم.

وی افزود: رمز توفیقات بیشتر خلوص در کارها است. خداوند توفیق دهد تا کارهایمان را با خلوص بیشتر و رنگ و روی تعلیم و تربیت و به یاد جبهه و شهادت انجام دهیم.

جعفر راستگو در پایان گفت: حلقه مفقوده آموزش و پرورش در کشور ما تعهد، تزکیه و تربیت است و با پرداختن به آنها دانش آموزان را می توان به مسیر راست هدایت کرد.خودتان را مسئول پرورش بدانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار