مدیران اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» معرفی شدند

مدیران و مشاوران اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» با محوریت موضوع کرونا و تاثیر آن بر زیست فردی و اجتماعی معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۲۴۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیران اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»؛ امیر شهاب رضویان به عنوان مدیر هنری، کریم خودسیانی به عنوان مدیر آموزش، زهرا مهدی به عنوان مشاور فرهنگ سلامت و رکسانا قهقرایی به عنوان مدیر روابط عمومی با اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» همکاری می کنند.

همچنین مقداد طرفه به عنوان مشاور اجرایی، محسن میرزاخانی به عنوان مدیر اجرایی و سیده زهرا خاتم بخش به عنوان مدیر هماهنگی این رویداد سینمایی را همراهی می کنند.

امیرشهاب رضویان نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما و دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی متحرک از دانشگاه هنر است. وی ساخت بیش از ۴۰ فیلم کوتاه و ۷ فیلم سینمایی و بلند تلویزیونی را در کارنامه کاری خود دارد.

کریم خودسیانی نویسنده، فیلمنامه نویس، بازیگر و مجری سیماست و نگارش سریال هایی همچون «سایه روشن»، «بدون شرط»، «دادستان»، «جایی بالاتر از ابرها» و فیلم های «شکلاتی»، «کاتیوشا»، «تا مدار ۱۰ درجه» و... را برعهده داشته است.

زهرا مهدی کارشناس ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه علامه طباطبایی در حال حاضر معاونت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور را برعهده دارد.

رکسانا قهقرایی خبرنگار، روزنامه نگار، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی فیلم های سینمایی و آثار تلویزیونی، جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری است.

مقداد طرفه نیز پیش از این مدیرعاملی موسسه طراحان ایده علم و هنر، تهیه کنندگی فیلم "سامی" و... را برعهده داشته و دبیر نخستین جشنواره ملی فیلم اهواز است.

محسن میرزاخانی نیز نویسنده و کارگردان تاتر، بازیگر و فیلمساز است و به عنوان مدیر اجرایی در رویدادهای مختلفی حضور داشته است.

سیده زهرا خاتم بخش نیز به عنوان طراح و گرافیست دستاوردهای علمی پژوهشی دانشگاه علوم تحقیقات، مدیر هماهنگی جشنواره ملی فیلم اهواز و عضو هیات اجرایی مسابقات رباتیک کشوری و... فعالیت کرده است.

اولین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» به دبیری مریم دوستی در مرحله انتخاب آثار قرار دارد. این رویداد با حمایت شهرداری تهران، وزارت بهداشت، کمیسیون ملی یونسکو و سامانه هاشور پاییز ۹۹ به صورت آنلاین برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار