خاکی صدیق: حرکت کشور با تمام مشکلات مدیون فعالیت دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است

تهران (پانا) - به گفته معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری حرکت کشور با تمام مشکلات مدیون فعالیت دانشگاه‌های معلم‌پرور از جمله دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است.

کد مطلب: ۱۱۲۴۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
خاکی صدیق:  حرکت کشور با تمام مشکلات مدیون فعالیت دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در مراسم آغازین سال تحصیلی 1399-1400 دانشگاه فرهنگیان که شنبه 29 شهریور در پردیس نسیبه تهران برگزار شد، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به تمام خانواده آموزشی کشور و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ماه محرم را ماه بیعت با اهل بیت علیهم السلام دانست و گفت: در طول سال دشمنان اسلام در پی ضربه زدن هستند اما در ماه های محرم و صفر تمامی نقشه های آنان نقش بر آب شده است.

وی با اشاره به خجسته و مبارک بودن تایید و تاکید مقام معظم رهبری از این دانشگاه خاطر نشان کرد: حمایت ایشان، مسئولیت و وظیفه دانشگاه فرهنگیان بسیار سنگین‌تر می کند.

خاکی صدیق، با اشاره به شرایط تحریم و بیماری کرونا در کشور، افزود: کشور علیرغم تمام مشکلات و گرفتاری ها توانستیم سرپای خود و در مقابل این تحریم ها بیاستد.

وی با بیان اینکه نیروهای متخصصی در کشور هستند که می توانند مشکلات را حل کنند، اظهار کرد: اینکه اکنون کشور با تمام مشکلات به پیش می‌رود مدیون دانش‌آموختگان همین دانشگاه ها و زیر ساخت ها ازجمله آموزش عالی و آموزش و پرورش کشور است.

معاون آموزشی وزارت علوم، با بیان اینکه زیرساخت‌های آموزشی در ۴ دهه کشور را سرپا نگه داشته است، تصریح کرد: این مدیون فعالیت همه دانشگاه ها از جمله دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است که دانشگاه های معلم پرور هستند. این معلمان هستند که باید ورودی های دانشگاه‌های ما را تامین کنند.

خاکی صدیق، در پایان با تاکید بر اهمیت کیفیت در کنار کمیت بر آمادگی و حمایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری در راستای ارتقاء کیفی در این دانشگاه اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار