به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید رحمانی

تهران (پانا) - امیر سرتیپ نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در ‌آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با خانواده شهید سرتیپ دوم خلبان رحمانی دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید رحمانی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، در آستانه آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش میزبان خانواده شهید سرتیپ دوم خلبان محمدرضا رحمانی در ستاد این نیرو بود. فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار گفت: شهید رحمانی مانند تمامی شهدای خلبان دوران دفاع مقدس، برای حفاظت از آسمان این مرز و بوم جان خود را فدا کرد تا همچنان امنیت ایران اسلامی برقرار باشد و من و تمامی همرزمان آن شهید والامقام به داشتن چنین غیورمردانی افتخار می‌کنیم.

نصیرزاده با بیان اینکه شهید سرتیپ دوم خلبان رحمانی از شهدای ارزشمند نیروی هوایی است، خاطرنشان کرد: شهید رحمانی علاوه بر تخصص و تبحر در بحث پروازی، یک استاد خلبان ممتاز و از حافظان قرآن کریم بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: شهید رحمانی چه از لحاظ تخصص و تبحر پروازی و چه در بحث مکارم اخلاقی، یکی از بهترین‌های نیروی هوایی بود و به خواست خدا ما راه این شهید بزرگوار را پر قدرت‌تر از گذشته ادامه خواهیم داد.

شهید سرتیپ دوم خلبان محمدرضا رحمانی، یکی از خلبانان زبده و باتجربه نیروی هوایی ارتش بود که با روحیه جهادی و با انجام صدها مرحله پرواز (قریب به دوهزار ساعت پرواز) در ماموریت‌های مختلف کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است. این شهید والامقام در چهارم دیماه سال ۱۳۹۸، در یک حادثه هوایی با هواپیمای میگ ۲۹، حین انجام ماموریت در ارتفاعات سبلان به فیض شهادت نایل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار