از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی حسینی صورت گرفت؛

افتتاح مدرسه خیر ساز ویژه دانش‌آموزان استثنایی در شهرستان تربت جام

تهران (پانا) - دبستان و پیش دبستانی شش کلاسه زنده یاد"پری داوری" ویژه دانش آموزان استثنایی شهرستان تربت جام استان خراسان رضوی از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۲۳۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه خیر ساز ویژه دانش‌آموزان استثنایی در شهرستان تربت جام

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی دکتر سید جواد حسینی در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: بیش از ۳۲۰ مدرسه استثنایی در کشور با مشارکت خیرین احداث شده است و از ۲۱۰ مدرسه مورد نیاز آموزش و پرورش استثنایی تاکنون کلنگ احداث ۸۴ مدرسه در قالب طرح از خشت تا بهشت و با مشارکت خیرین در سال جاری به زمین زده شده است.

وی با اشاره به ویژگی این پروژه افزود: این پروژه ویژه دانش‌آموزان استثنایی یعنی فرشتگان زمینی و از سوی خیری که خود معلم این دانش‌آموزان است و در کمتر از دو ماه و نیم احداث شده است.

حسینی با بیان اینکه در آغاز سال تحصیلی افتتاح یک شوقستان جای خوشحالی بسیار دارد اظهار کرد: مدارس و تجهیزات استاندارد موجب ارتقای تعلیم و تربیت و استقرار بهتر نظام مدرسه خواهد شد.

این پروژه با مساحتی بالغ بر ۱ هزار متر مربع و با اعتباری بیش از ۸ میلیارد ریال به همت خیر نیک اندیش مهندس "رضا داوری» برای دانش آموزان با نیاز های ویژه ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار