استاندار زنجان پیشنهاد کرد؛

تکریم مردم از شاخص های ارزیابی مدیران باشد

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با بیان اینکه باید برای تکریم مردم جایگاهی داشته باشیم، پیشنهاد نمود، تا در جشنواره شهید رجایی بهتر شاخص تکریم مردم در مولفه های ارزیابی عملکرد دستگاه ها لحاظ و این پیشنهاد در سطح ملی نیز مطرح شود.

کد مطلب: ۱۱۲۳۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تکریم مردم از شاخص های ارزیابی مدیران باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح اله حقیقی در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان زنجان که با هدف تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر استان برگزار شده بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این هفته را فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردها و عملکرد دولت ها در جمهوری اسلامی به مردم دانست و گفت: در راستای عمل به توصیه های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، باید گزارش عملکرد ملموس، واقعی و دقیق از عملکرد دولت به مردم ارائه شود.

وی ادامه داد: اگر مردم در جریان اقدامات دولت قرار بگیرند می توانند نقاط ضعف و قوت عملکردها را شناسایی و بیان نمایند.

مقام عالی استان بر ضرورت توجه به شاخص های نقشه راه استان از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: عمل بر اساس نقشه راه توسعه استان موجب رسیدن به اهداف ترسیمی می شود و پایان هر اقدامی نیز می توان برای مردم عملکرد ارائه داد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه باید بتوانیم برای تکریم مردم جایگاهی داشته باشیم، پیشنهاد نمود: در جشنواره شهید رجایی که بر اساس مولفه های ارزیابی، دستگاه های برتر انتخاب می شوند، بهتر است شاخص تکریم مردم در مولفه ها لحاظ و در نقشه راه نیز گنجانده شود و این پیشنهاد در سطح ملی هم مطرح شود.

وی یادآور شد: بهتر است بخشی از امتیاز ارزیابی میزان تکریم ارباب رجوع، توسط مردم، مراجعین و رسانه ها داده شود تا این اقشار نیز در انتخاب مدیر و دستگاه برتر نقش داشته باشند.

مدیرعالی اجرایی استان یادآور شد: طی ۲ سال اخیر سعی کرده ایم این مهم را انجام دهیم اما تاکنون ورود عملیاتی به این موضوع نداشتیم که می تواند مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: در تکریم ارباب رجوع باید به معنای واقعی در نظام جمهوری اسلامی که ائمه اطهار (ع) و مقام معظم رهبری تاکید کرده اند، مردم را تکریم کنیم‌ و در پایان شاخص ها و اقدامات انجام شده برای مردم گزارش دهیم.

در ادامه، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در ارزیابی شاخص‌های عمومی در سال‌جاری ۶ محور کلی با ۲۶ شاخص و ۱۵۰ زیر شاخص را مورد بررسی قرار دادیم که پنجاه دستگاه اجرایی مشارکت کننده در ارزیابی عملکرد وجود داشت.

به گفته نجفی، در ۵۰ دستگاه اجرایی در قالب پنج گروه جا گرفته و مورد بررسی قرار دادیم که در ارزیابی پایانی؛ در گروه عمومی قضایی، دستگاه برتر استان زنجان اداره کل امور اقتصادی و دارایی، در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت شرکت توزیع نیروی برق، گروه تولیدی و خدماتی، اداره کل جهادکشاورزی، گروه سلامت و رفاه اجتماعی نیز اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نیز اداره کل فنی و حرفه ای، در بخش بیشترین میزان رشد عملکرد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان و سازمان حج و زیارت، در گروه ارزیابی های جشنواره شهید رجایی بانک توسعه صادرات شعبه زنجان، در گروه تحقق سیاست‌های محوری قوه قضائیه در استان زنجان دادگستری استان، در ایجاد آرامش توسط رسانه های جامع و موثر استانی صدا و سیمای مرکز زنجان، در گروه تحقق اهداف بازسازی و احداث مسکن نیازمندان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و در گروه حمایت از سرمایه گذاری و رفع موانع تولید نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان حائز رتبه های برتر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار