رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران :

کسب چهارده رتبه برتر و درخشش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور

تهران(پانا)- رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران از کسب چهارده رتبه برتر و درخشش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور و سه رتبه برتر در سومین دوره مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب چهارده رتبه برتر و درخشش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، دژن با اشاره به اینکه مسابقات کشوری قرآن و عترت به میزبانی استان خراسان رضوی، برای همکاران در رشته های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و حفظ قرائت و برای دانش آموزان در رشته های صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، حفظ مکتوب، احکام، انشای نماز، اذان، قرائت، قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن کریم، به صورت مجازی برگزار شد؛ گفت: 14 دانش‌آموز با نیازهای ویژه و سه نفر از همکاران محترم فرهنگی این استان موفق به کسب رتبه‌های کشوری شدند.

او با تاکید بر اینکه در آیات و احادیث همواره بر تزکیه، تربیت و پرورش توصیه شده است، اظهار کرد: کار تربیتی در مدارس وظیفه تمام عوامل اجرایی و آموزشی است و مدیران محترم مدارس استثنایی با توجه به شرایط مدارس و دانش آموزان، با استفاده از پتانسیل و ظرفیت همکاران مدرسه به مسائل تربیتی پرداخته و خود الگوی مناسبی در مسائل تربیتی و هنجارهای اخلاقی برای دانش آموزان هستند .

دژن ادامه داد: برای آنکه جامعه به حیات طیبه‌ای که قرآن کریم مژده می‌دهد برسد باید نسبت به نهادینه‌سازی تربیت دینی و شکل دادن اعتقادات در ذهن دانش‌آموزان و آموزش مسائل دینی و نماز اقدام کرد.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر نقش فرهنگیان در تربیت دینی دانش‌آموزان تصریح کرد: همکاران توانمند این استان یک مقام اول و دو مقام دوم کشوری در زمینه قرآنی و دانش‌آموزان عزیز 8 مقام اول، سه مقام دوم و سه مقام سوم کشوری را در مسابقات به خود اختصاص دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار