رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

نشست مدیران ، معاونان مدارس و کارشناسان اداری آموزش و پرورش بردخون برگزار شد

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در نشست مدیران و معاونان مدارس و کارشناسان اداری گفت امروزه مدارس نیاز به تغییر و دگرگونی دارند واین تغییر با تلاش و درایت مدیران ایجاد می شود چرا که واقعیات امروز جامعه را نمی توان با روشهای دیروز فهمید.

کد مطلب: ۱۱۲۱۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیران ، معاونان مدارس و کارشناسان اداری آموزش و پرورش بردخون برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ، ظهیر محمودی افزود: در مدیریت نقطه مطلوب این است که بالاترین بهره از کار گرفته شود و این امر با اجبار ممکن نخواهد بود زیرا وفاداری ، علاقه به کار وابتکار عمل را بازور نمی توان در افراد ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: مدیران امروزی با داشتن آخرین اطلاعات وتکنولوژی وقتی با انسانها سروکار پیدا می کنند باید ابتدا به نیازهای اساسی آنها توجه داشته باشند تا بتوانند از ابتکار عمل آنان در ارتقاء سطح کارآیی وافزایش بازدهی کار موسسات استفاده ببرند.

محمودی ادامه داد: پاسخ به نیازها وانتظارات دانش آموزان یکی از مسائل مهم است که باید در مدیریت مدرسه به آن توجه شود زیرا یکی از بهترین راه ها برای کسب موفقیت در زمینه ی تعلیم وتربیت ، پاسخ به انتظارات ونیازهای دانش آموزان است.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز داشت: مدیران مدارس باید مهارت کار گروهی در مدرسه را فراگیرند وبرای ایجاد محیطی مشارکت پذیر دیدگاه خود رانسبت به سازماندهی امور تغییر دهند چراکه در کار گروهی می توان از خرد ، هوش وابتکار همه ی کارکنان بهره مند شد .

وی تصریح کرد: جایگاه مدیریت در سازمان‌های تربیتی به مراتب مهم تر از مدیریت در سازمان‌های تولیدی، اقتصادی و غیره است زیرا کمترین بی‌توجهی و بی‌دقتی در انتخاب مدیران تربیتی، موجب رکود شدید در پیشرفت‌های اجتماعی می شود.

محمودی گفت: مدیران باید شرایط را بسنجند و نسبت به مدیریت بحران و خاص اقدام کنند و از همه ابزار و امکانات موجود بهره ببرند و بتوانند کمبودها، نیازها و راه های برون رفت از بحران را بیابند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با تقدیر از فرهنگیان مبتکر و تلاشگر افزود: توجه به کیفیت، تولید محتوا، بازدید از فعالیت ها و آموزش حضوری و بهره گیری از تجهیزات کمک آموزشی در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی مهم است اما توجه به آموزش تلفیقی در این شرایط ترجیح داده شود.

وی بر نقش حساس شورای مدرسه تأکید کرد و گفت: فعالیت فرهنگیان در سامانه شاد به صورت منظم و برنامه ریزی شده آغاز شود و از فرصت شورای مدرسه در زمینه فعالیت های حضوری نیز استفاده کنیم.

در این جلسه که در بستر شاد و به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار شد، کارشناسان اداری و مدیران مدارس، پیشنهادات و ایده های خود را بیان کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار