آقای اسطوره در مسیر بازگشت به سپاهان؛ خاطره‌سازها به نیمکت نزدیک شدند

تهران (پانا) - حضور سرمربی پرتغالی در سپاهان اصفهان موقت است و فصل آینده اسطوره محبوب هواداران این تیم پرافتخار سرمربی سپاهان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۱۶۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آقای اسطوره در مسیر بازگشت به سپاهان؛ خاطره‌سازها به نیمکت نزدیک شدند

سپاهان اصفهان که تا همین دو سال پیش پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران بود، حال و روز خوبی ندارد، ماجرایی که برای این تیم پرافتخار طولانی مدت شده و به رغم خریدهای بزرگ و خوبی که برای آنها انجام می‌شود، حسرت کسب جام قهرمانی برای این تیم ادامه دارد و با ناکامی که این فصل برای سپاهان رقم خورد، آنها پنج سال در لیگ برتر و هفت سال در جام حذفی دستشان از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

پس از اینکه سپاهان در تصمیمی عجیب مقابل پرسپولیس حاضر نشد و از قهرمانی فاصله گرفت، موج انتقادات از امیر قلعه‌نویی در بین هواداران این تیم بالا گرفت و با ناکامی‌های متوالی این تیم، انتقادات به سمتی رفت که پس از شکست سپاهان مقابل استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی، سرانجام ژنرال سابق استقلال از سمت خود استعفا کرد و در فاصله کوتاهی استعفا از سوی هیات مدیره مورد قبول واقع شد و تکسیرا دستیار پرتغالی قلعه‌نویی، موقتا سرمربی سپاهان شد.
هر چند تکسیرا در اولین تجربه سرمربیگری در سپاهان اصفهان، نتیجه خوبی گرفت و توانست هواداران این تیم را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در هفته آخر لیگ برتر امیدوار کند، اما شنیده‌ها از اصفهان حاکی از این است که این سرمربی پرتغالی به کار در این تیم ادامه نخواهد داد و سپاهان فصل آینده لیگ برتر را با سرمربی جدید شروع می‌کند.
براساس اخبار رسیده، کار حضور محرم نویدکیا در سپاهان قطعی شده است و اسطوره سپاهانی‌ها در فصل آینده سرمربی این تیم خواهد بود و تیم جدید سپاهان با نظر او بسته می‌شود. در راستای همین امر است که گیورگی ولسیانی قراردادش تمدید شده و با برخی بازیکنان هم قطع همکاری صورت گرفته است.
هر چند باشگاه سپاهان اعلام رسمی برای انتخاب محرم نویدکیا انجام نداده است اما براساس شنیده‌ها، کادر فنی سپاهان هم بسته شد و دو هم تیمی نویدکیا که با او قهرمان لیگ برتر شده‌اند، دستیار اسطوره سپاهان خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار