سپاهان بدون قلعه‌نویی تشویق شد، نه تنبیه

اصفهان (پانا) - دیدار دو تیم سپاهان و شهرخودرو با پیروزی زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد

در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر دو تیم سپاهان و شهرخودرو از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار شاگردان تکسیرا موفق شدند با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دهند و امیدوار به کسب سهمیه آسیایی بمانند.
در شروع این نیمه سپاهان کمی با استرس بازی می کرد و شهر خودرو توانست فشار زیادی روی خط دفاع سپاهان بیاورد، شاگردان سهراب بختیاری زاده با پرسی که روی دفاع سپاهان انجام می‌دادند به دروازه این تیم نزدیک تر بودند اما دوندگی و جنگندگی خط میانی سپاهان و بازی خوب سروش رفیعی و امید نورافکن روند این مسابقه را در نیمه نخست به سود سپاهان تغییر داد.
زرد پوشان اصفهانی که برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه آسیایی محکوم به برد در این دیدار بودند در دقیقه ۶۰، روی توپ ارسالی سروش رفیعی از نقطه کرنر با ضربه سر شایان مصلح به گل نخست رسیدند. این گل باعث شد سپاهان بازی منطقی‌تری را به نمایش بگذارد و حتی چند بار دیگر دروازه این تیم را تهدید کند. تا اینکه در دقیقه ۷۰ سروش رفیعی با یک نفوذ از سمت راست وارد محوطه جریمه شهر خودرو شد و بعد از یک دریبل از زاویه بسته با شوتی محکم دروازه مهدی رحمتی را باز کرد. شهرخودرو بعد از این گل روی دروازه سپاهان فشار آورد و در یکی دو مورد روی ارسال ها و ضربات سر شانس های خوبی داشت، اما پیام نیازمند با واکنش های خوبش مانع از باز شدن دروازه سپاهان شد.
سپاهان با این برد در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر با ۴۸ امتیاز و دو امتیاز کمتر از استقلال و تراکتور در رده چهارم قرار گرفت و امیدوار به هفته پایانی ماند.
اما شهرخودرو با این شکست ۴۵ امتیازی باقی ماند تا در رده ششم جدول قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار