حمایت رییس شورای کشتی آسیا از سوریان برای ریاست اتحادیه جهانی

تهران (پانا) -وبینار مجمع عمومی سال ۲۰۲۰ شورای کشتی آسیا ظهر امروز (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که رییس شورای کشتی آسیا از نامزدی حمید سوریان برای ریاست اتحادیه جهانی حمایت کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت رییس شورای کشتی آسیا از سوریان برای ریاست اتحادیه جهانی

در این مجمع که به صورت آنلاین در حال برگزاری بود «نناد لالوویچ» رییس اتحادیه جهانی کشتی حضور داشت، «دولت ورلیخانوف» به انتخابات اتحادیه جهانی کشتی اشاره کرد و گفت:‌ روزیف که سابقه طولانی در کشتی دارد و عضو اتحادیه جهانی بوده و حمید سوریان که قهرمان المپیک و جهان است و هر دو کاندیدا از آسیا در انتخابات اتحادیه شرکت می‌کنند و من امیدوارم نمایندگان آسیا در ا ین انتخابات مشارکت بالا داشته و از این کاندیداها حمایت کنند.

براساس این گزارش در این مجمع که ظهر امروز برگزار شد، حمید سوریان نایب رییس و سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی حضور داشتند.

وبینار شورای کشتی آسیا در حالی امروز ادامه یافت که موضوعات مختلف از جمله عملکرد شورای کشتی آسیا و برنامه های انجام شده در سال ۲۰۱۹، گزارش مالی سال گذشته، هزینه‌هایی که تا به امروز در سال ۲۰۲۰ انجام شده و برنامه‌هایی که قرار بود امسال برگزار شود، اما لغو شده است، و همچنین برنامه‌های آینده این شورا گفت‌وگو شد.

مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که از سال ۲۰۲۱ در کشور چین برگزار خواهد شد از دیگر موضوعات مورد بحث در این وبینار بود.

همچنین گزارشی در مورد کسب مدال های کشورهای آسیایی در رقابت های جهانی، در دو سال گذشته داده شد که نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده و نشان دهنده روند رو به رشد کشتی در قاره آسیا است، نیز در وبینار مجمع عمومی شورای کشتی آسیا ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار