آمادگی کامل جهت برگزاری آزمون سراسری ۹۹ در شهرستان کلات

کلات(پانا)-مدیر آموزش و پرورش کلات ازتمهید مقدمات لازم جهت برگزاری هر چه بهتر آزمون سراسری ۹۹ در هفت حوزه آزمون در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل جهت برگزاری آزمون سراسری ۹۹ در شهرستان کلات

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کلات، رمضان پروانه با اشاره به حساسیت‌های لازم در برگزاری آزمون کنکور سراسری سال ۹۹به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: تمهیدات لازم در هفت حوزه برگزاری و پنج گروه آزمایشی این آزمون در آموزش و پرورش شهرستان‌ کلات صورت گرفته و جلسات توجیهی، هماهنگی برای کلیه سطوح عوامل انسانی برگزار کننده آزمون تشکیل شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برگزاری این آزمون در شهرستان بر عهده آموزش و پرورش است، تصریح کرد: در مجموع ۸۰۵ نفر شرکت کننده در سطح شهرستان در این آزمون شرکت خواهند کرد که ۴۳۳ نفر از داوطلبین را خانم‌ها و ۳۷۲ نفر از داوطلبین را آقایان تشکیل می دهند.

پروانه با اشاره به اینکه در تمامی حوزه ها رعایت پروتکل های بهداشتی برابر با دستورالعمل های استانی و وزارتی و با همکاری همه دستگاه ها صورت گرفته است، یادآور شد: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم انسانی با ۴۵۷ نفر است.

این مقام مسئول با اشاره به زمان برگزاری آزمون در روزهای چهارشنبه صبح ۲۹ مرداد(هنر)، پنج شنبه صبح ۳۰مرداد(علوم ریاضی و فنی)، پنج شنبه صبح۳۰ مرداد(علوم انسانی)، جمعه صبح ۳۱ مرداد(علوم تجربی) و شنبه صبح یکم شهریور(زبان های خارجی) همزمان با سراسر کشور خاطرنشان کرد: کارشناسی سنجش این مدیریت با همکاری همه پرسنل حوزه ستادی اقدامات لازم برای برگزاری آزمونی بدون هر گونه دغدغه برای داوطلبان عزیز را از چند هفته قبل انجام داده اند و آمادگی کامل برای رفع نقص‌های احتمالی داوطلبین عزیز را دارد.

پروانه ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی شرکت کنندگان و داوطلبان عزیز و توفیق روز افزون آنها را در تمامی مراحل زندگی بیان کرد: تمامی تلاش ما و همکارانمان در این شرایط حساسی که بر جامعه حاکم شده است این است تا محیطی امن، آرام و به دور از هر گونه دغدغه برای داوطلبان عزیز ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار