بازدید وزیر آموزش‌وپرورش از مرکز انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

تهران (پانا) -  وزیر آموزش‌وپرورش از بخش‌های مختلف مرکز انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر آموزش‌وپرورش از مرکز انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، صبح امروز محسن حاجی میرزایی از مرکز انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید و در آئین رونمایی از استودیو هنر پویا حضور یافت.

وزیر آموزش‌وپرورش از بخش‌های مختلف استودیو هنر پویا و مرکز انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه تولید فیلم و سریال و دیگر فعالیت‌ها در این مرکز قرار گرفت.

استودیو گنبد کبود که وزیر آموزش‌وپرورش از آن بازدید کرد، پیش‌ازاین ساخت انیمیشن‌های موفقی مانند سریال «روبی و جوجه‌ها» و انیمیشن استریپی را در کارنامه خود ثبت کرده است و دیگری استودیویی است که باهدف انتقال تجربیات و برگزاری دوره‌های آموزشی در کانون و همچنین تولید سلسله‌ای از آثار (به سبک انیمیشن دو بعدی) به‌تازگی در کانون مستقرشده است.

استودیو گنبدکبود تاکنون در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین‌المللی حضورداشته و موفق به کسب جوایز و افتخارات متعددی شده است و ورود انیمیشن کوتاه استریپی به بخش فیلم کوتاه اسکار (در سال ۲۰۱۶) که یکی از مهم‌ترین رویدادهای سینمای جهان است نیز موید سطح تولیدات و افتخارات این استودیو است که در آن بیش از ده نفر از فعالان انیمیشن کشور درآن فعال‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار