حکم حاجی میرزایی در پی انتصاب «رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان»

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش در حکمی، «الهام یاوری» را به‌عنوان «رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان» منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
حکم حاجی میرزایی در پی انتصاب «رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان»

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن حکم محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

«سرکار خانم الهام یاوری

با توجه به صلاحیت و تجربیات ارزشمند سرکار عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان» منصوب می‌شوید.

امیداست بااتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های ریاست محترم جمهور، ضمن توجه به اولویت‌ها و سیاست‌های وزارت متبوع، در اجرای موارد ذیل اهتمام جدّی داشته و نتیجه اقدامات را مستمراً به اینجانب گزارش نمایید:

1-خط‌مشی گزاری، برنامه‌ریزی و حمایت از فرآیند صحیح شناسایی، هدایت و تربیت استعدادهای برتر به‌منظور رفع نیاز بخش‌های مختلف علمی، فناوری، فرهنگی، ادبی، هنری و مدیریتی کشور در چهارچوب اساسنامه، مصوبات هیئت‌امنا و اسناد تحولی.

2-برنامه‌ریزی به‌منظور اعتلای هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی، تقویت معرفت و تربیت دینی و رشد و ارتقای فرهنگی، پژوهشی و علمی استعدادهای برتر دانش آموزان.

3-تقویت بُعد کیفی مدارس استعدادهای درخشان، تقویت و تحکیم طرح شهاب و گسترش کمی و کیفی اجرای آن با هماهنگی معاونان، مراکز و سازمان‌های ستادی و بنیاد علمی نخبگان.

4-انجام پژوهش‌های کاربردی در زمینه شناسایی و پرورش دانش آموزان دارای استعدادهای برتر و اصلاح فرآیندهای موجود با هماهنگی معاونان آموزشی و در چهارچوب اسناد تحولی و مصوبات هیئت‌امنا.

5-استقرار سازمان، تهیه و تصویب آئین‌نامه‌های اجرایی، مالی، اداری، آموزشی و پرورشی موردنیاز و افتتاح حساب و امور مربوط به ایجاد ردیف اعتباری و حفظ و حراست از اموال سازمان و پاسخ‌گویی به مراجع نظارتی.

6-تأسیس و استقرار باشگاه دانش‌پژوهان جوان، جلب مشارکت نخبگان علمی و اجرایی، تقویت حمایت و توسعه مشارکت با نهادهای مردمی و غیردولتی واجد شرایط بخصوص فارغ التحصیلان سمپاد.

توفیق روزافزون سرکار عالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسألت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار