خواهر و برادر اهری به توصیه رهبر معظم انقلاب عمل می کنند

قرائت روزانه دعای هفتم صحیفه سجادیه توسط خواهر و برادر حافظ قرآن

اهر(پانا) - خواهر و برادر اهری به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه به صورت روزانه عمل می کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۲۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
قرائت روزانه دعای هفتم صحیفه سجادیه توسط خواهر و برادر حافظ قرآن

حدیث و مهدی شهبازی، خواهر و برادر اهری و حافظ ۷ جزء قرآن کریم نیز به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه عمل می کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مردم را به توسل و توجه به پروردگار فراخواندند و گفتند: «اگر به طور مشخص هم آدم بخواهد توصیه کند، من توصیه می کنم دعای هفتم صحیفه‌ی سجادیه را که در مفاتیح هم هست این دعا «یَا مَنْ تُحَلُ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ، وَ یَا مَنْ یَفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِد» این دعا دعای خیلی خوبی است، خوش‌مضمونی است، با توجه به معنا این دعا را بخوانند و از خدای متعال بخواهند.»رهبر معظم انقلاب ضمن توصیه همگان به عمل به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های مسئولان و متخصصان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، انجام این توصیه‌ها را مصداق عمل حسنه دانستند.

ایشان همگان را به توسل و توجه به پروردگار فراخواندند و گفتند: البته این بلا آنچنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است اما بنده به دعای برخاسته از دل پاک و صاف جوانان و افراد پرهیزگار برای دفع بلاهای بزرگ بسیار امیدوارم، چرا که توسل به درگاه خداوند و طلب شفاعت از نبی مکرم اسلام و ائمه بزرگوار می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

رهبر معظم انقلاب در ادامه افزودند: دعای هفتم صحیفه سجادیه دعای بسیار خوب و خوش‌مضمونی است که می‌توان با این الفاظ زیبا و با توجه به معانی آن با پروردگار سخن گفت.

حدیث و مهدی شهبازی، خواهر و برادر اهری و حافظ ۷ جزء قرآن کریم نیز به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر قرائت این دعا عمل می کنند.

گفتنی است این دو دانش آموز، نوه های شهید علی حسین همت جو بوده و در دارالقرآن حضرت معصومه (س) در ایام کرونا دست از فعالیت های قرآنی خود برنداشتند. همچنین مهدی شهبازی دارای رتبه برتر کشوری در جشنواره نصر در زمینه مکبری در رشته نماز است.

فیلم بیانات رهبر معظم انقلاب

متن وترجمه فارسی دعای هفتم صحیفه سجادیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار