رفع مشکل پرداخت خسارت بیمه عمر و حوادث فرهنگیان در فارس

شیراز (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس از رفع مشکل بیمه عمر و حوادث فرهنگیان شاغل و بازنشسته در سال جاری خبر داد .

کد مطلب: ۱۱۱۲۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رفع مشکل پرداخت خسارت بیمه عمر و حوادث فرهنگیان در فارس

محسن کلاری امروز با اعلام این خبر گفت: با پی‌گیری‌های به عمل آمده مشکل بیمه عمر و حوادث فرهنگیان شاغل و بازنشسته در سال جاری حل شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: با رفع این مشکل که در قرارداد وجود داشت، با حفظ سقف پرداخت خسارت توسط بیمه مبلغی در حدود 5 میلیارد و 200 میلیون تومان به نفع فرهنگیان بازنشسته استان شد.

کلاری گفت: در استان فارس بیش از 58 هزار نیروی شاغل و 68 هزار نیروی بازنشسته داریم که به جز تعدادی که انصراف دادند، بقیه نیروها به صورت داوطلبانه متقاضی بیمه مصوب مکمل عمر و حوادث بودند.

او ادامه داد: پرداخت‌ها با همان سقف خسارتی که وجود داشت یعنی حدود 45 میلیون تومان برای فوتی عمر و نزدیک 90 میلیون تومان هم برای بیمه عمر بر اثر حادثه صورت خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: از سال گذشته به خاطر برخی مشکلات از جمله شیوع ویروس کرونا و تاخیری که در تحویل پرونده متوفیان فرهنگی به بیمه آسیا به وجود آمد، متاسقانه تعدادی از پرونده‌ها مانده که با پی گیری های فراوان بخش زیادی از آن حل شده و مابقی طی چند روز آینده تسویه خواهد شد.

کلاری با اشاره به اینکه بیمه دانا در مرداد ماه موظف به پرداخت خسارت به بازماندگان متوفیان فرهنگی شده است گفت: امیدواریم با نیرویی که آموزش و پرورش در کنار بیمه دانا چه در بخش شاغلین چه در بخش بازنشستگان به کار می گیرد، شروع پرداخت خسارت به بازماندگان متوفیان بیمه شده شاغل و بازنشسته سال 99 آغاز شود و بتوانیم تاخیری که ناخواسته بوجود آمده را جبران کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار