استاندار تهران: رونق تولید واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان اسلامشهر در سال جهش تولید

اسلامشهر (پانا) - استاندار تهران و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با حضور در شهرستان اسلامشهر و با همراهی فرماندار شهرستان از چهار مجموعه صنعتی و تولیدی و نمایشگاه دائمی صنایع دستی و میراث فرهنگی منطقه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران: رونق تولید واحدهای  صنفی و صنعتی شهرستان اسلامشهر در سال جهش تولید

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در سفر خود به شهرستان اسلامشهر از نمایشگاه دائمی صنایع دستی و میراث فرهنگی، شرکت تولیدی، تحقیقاتی ایستا تحکیم پارت فعال در زمینه حفاری تونل در منطقه احمدآباد مستوفی، کارخانه تولید لاستیک کیان تایر اسلامشهر و شهرک های صنفی، صنعتی برآوند و سهند منطقه بازدید به عمل آورد.

در جریان بازدید استاندار تهران، مدیران صنایع و واحدهای صنفی مسائل و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان و صنعتگران از جمله عدم وجود زیرساخت‌ های مورد نیاز مانند دسترسی مناسب به راه، آب، برق و گاز ، عدم حمایت‌ های قانونی از تولیدکنندگان، کمبود نقدینگی صنایع، مشکلات بیمه تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی، عدم وجود شهرک صنعتی قانونی و تأمین سرمایه در گردش را مطرح کردند.

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه این برنامه و در سخنانی اظهار کرد: در شهرستان اسلامشهر نواحی صنعتی بسیار بزرگی وجود دارد که در زمینه‌ های مختلف از جمله زیرساخت‌ ها مورد نیاز مشکلاتی دارند که برای رفع آن‌ ها نیازمند تشکیل جلساتی برای هماهنگی و اتخاذ تدابیر مناسب از سوی دستگاه‌ های اجرایی و ذی‌ربط است.

او در ادامه، بیان کرد: شهرستان اسلامشهر در سال جهش تولید با رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه، به زودی شاهد رونق تولید خواهد بود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: حل مشکلات واحدهای صنفی و صنعتی مستقر در اسلامشهر نیازمند همراهی دستگاه‌ های اجرایی و قانونگذار در سطح ملی و استانی است و به معاونت امور اقتصادی استانداری مأموریت داده شد که با تشکیل جلساتی نسبت به بررسی و حل مسائل و مشکلات این نواحی با استفاده از ظرفیت‌ های قانونی اقدامات لازم را به عمل آورند.

شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری، شمیرانات و پردیس، حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، مدیر کل اداره صمت استان تهران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز در جریان این بازدیدها حضور داشتند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار