۲۰۰ تخت نقاهتگاهی در شهرستان فردیس؛

با ایجاد نقاهتگاه در فردیس وضعیت قرمز در البرز رسما اعلام شد

کرج (پانا)- نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه ۲۰۰ تخت نقاهتگاهی در فردیس برای بیماران کرونایی پیش بینی شد، عنوان کرد راه اندازی نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی در تمامی شهرستان های البرز برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی در دستور کار است و این اقدام در شهرستان فردیس کلید خورد.

کد مطلب: ۱۱۰۹۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
با ایجاد نقاهتگاه در فردیس وضعیت قرمز در البرز رسما اعلام شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در مراسم افتتاح نقاهتگاه شهید تهرانی مقدم در فردیس که روز چهارشنبه برگزار شد، با بیان اینکه تجهیزات این بیمارستان تهیه شده بود و اکنون آماده بهره برداری است، افزود: این ورزشگاه به دلیل شیوع کرونا بدون استفاده بود و در شرایط فعلی برای سلامت مردم تبدیل به نقاهتگاه شده است.
وی ادامه داد: تخت های بسیار خوب و با امکانات جدید مستقر شده و تمامی ملزومات یک مرکز درمانی در این محل پیش بینی شده است.
شهبازی گفت: از شب گذشته البرز به صورت رسمی در زمره استان های وضعیت قرمز در شیوع کرونا اعلام شد.
وی با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا با بیماری زمینه ای و سن بالا در البرز به نسبت هفته گذشته افزایش یافته، اظهار کرد: تمامی متولیان حوزه سلامت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ورزش و جوانان و فرمانداری فردیس، دانشگاه علوم پزشکی، شورای اسلامی و شهردار فردیس برای راه اندازی این نقاهتگاه تلاش کردند.
استاندار البرز اضافه کرد: این نقاهتگاه به عنوان پدافند غیرعامل در کنار بیمارستان های 18 گانه استان برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی پیش بینی شده است.
وی گفت: امید است که تعداد بیماران افزایش نیابد و کسی با شکایت از علائم کرونا به مراکز درمانی مراجعه نکند ولی این مجموعه با ارتقا تجهیزات و امکانات برای بیماران مهیا شده است.
شهبازی افزود: محدودیت هایی برای استان های با وضعیت قرمز از ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده و در البرز نیز در حال اجرا است.
وی عنوان کرد: علاوه بر این محدودیت ها، در ستاد استانی مقابله با کرونا درخواست هایی تحت عنوان تعطیلی پنجشنبه ها، کاهش ساعات اداری و اعمال دورکاری در ادارات و سازمان ها به ستاد ملی مطرح شده و در انتظار تایید هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار