مسئول هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی دهه کرامت:

پیام رهبر انقلاب درباره خدمت کریمانه در دهه کرامت تبلور یافته است

تهران (پانا) - مسئول هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی دهه کرامت با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصتی برای نیکوکاری و ارایه خدمات بیشتر است، اظهار کرد: پیام رهبر انقلاب درباره خدمت کریمانه در دهه کرامت تبلور یافته است.

کد مطلب: ۱۰۹۲۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام رهبر انقلاب درباره خدمت کریمانه در دهه کرامت تبلور یافته است

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدحسن طیب‌حسینی» در گفت‌وگو با کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت گفت: دهه کرامت امسال دهه ویژه‌ای خواهد بود به دلیل اینکه شرایط امسال هم شرایط ویژه‌ای است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاصی که ناشی از شیوع ویروس کرونا است، تصمیم متولیان امر در شورای برنامه‌ریزی دهه کرامت بر رونق‌بخشی برنامه‌ها در فضاهای مجازی است.در حقیقت امسال شاهد رونق برنامه‌های فضای مجازی دهه کرامت خواهیم بود. دهه کرامت فرصت بسیار مناسبی برای ارائه خدمات، احسان، نیکوکاری و انسجام در اینگونه فعالیت‌ها است.

وی اظهار کرد: تبلور پیام رهبر معظم انقلاب درباره ارائه خدمات مؤمنانه و کریمانه در سراسر کشور را در دهه کرامت خواهیم دید؛ البته باید دستگاه‌های مختلف سعی کنند این کار را به صورت منسجم‌تر انجام دهند. « آنچه در دهه کرامت اتفاق خواهد افتاد، محصولات و برنامه‌هایی است که از ناحیه هیئات، مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ارائه خواهد شد».

طیب‌حسینی یادآور شد: شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت به دنبال انسجام‌بخشی فعالیت‌های سازمان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای مردم‌نهاد است و به هیچ وجه به دنبال تصدی‌گری دولتی در این برنامه‌ها نیست.

وی اضافه کرد: آنچه در این برنامه‌ها اتفاق می‌افتد، در راستای عمق‌بخشی به فعالیت‌های دینی و فرهنگی است. ما معتقدیم باید باور مردم نسبت به آموزه‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام تعمیق پیدا کند، در این راستا باید اهداف و ارزش‌های دینی را ترویج دهیم که امسال تبلور این موضوع را در دهه کرامت خواهیم دید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار