سورپرایز فرهاد مجیدی برای دیدار استقلال و فولاد لو رفت

تهران (پانا) - شنیده‌ها از اردوی تیم استقلال حکایت از آن دارد که احتمالاً کادر فنی این تیم به جای فرشید اسماعیلی از شیخ دیاباته به عنوان سورپرایز دیدار با فولاد استفاده کند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سورپرایز فرهاد مجیدی برای دیدار استقلال و فولاد لو رفت

به گزارش خبرورزشی، در فاصله یک روز مانده تا دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال، هنوز کادر فنی تیم تهرانی خبری رسمی درباره بازیکنان غایب خود برای دیدار عقب افتاده هفته هفدهم اعلام نکرده است. دیروز صالح مصطفوی مربی تیم استقلال در همین باره به خبرورزشی گفت: غیر از مرتضی تبریزی و رضا آذری که قطعاً با کاروان استقلال به اهواز نمی‌آیند هنوز تصمیم قطعی درباره دیگر نفرات آسیب‌دیده یا ناآماده تیم گرفته نشده است.

در این ارتباط گفته می‌شود میلاد زکی‌پور و فرشید اسماعیلی ۲ بازیکن مصدوم این تیم هستند که نمی‌توانند برابر فولاد به میدان بروند، اما با توجه به اهمیت دیدار استقلال در اهواز قرار است امروز و در آخرین جلسه تمرینی استقلال در تهران پیش از سفر به اهواز تصمیم قطعی در این باره اتخاذ شود. شنیده‌ها از اردوی تیم استقلال حکایت از آن دارد که احتمالاً کادر فنی این تیم به جای فرشید اسماعیلی از شیخ دیاباته به عنوان سورپرایز دیدار با فولاد استفاده کند. وضعیت میلاد زکی‌پور هم امروز مشخص می‌شود و شنیده‌ها حاکی از آن است که با توجه به وضعیت جسمانی نه چندان مطلوب هروویه میلیچ هنوز مجیدی درباره زکی‌پور تصمیم قطعی نگرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار