معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

۵۲ در صد کل مبتلایان به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هستند

زاهدان (پانا) -معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 52 در صد کل مبتلایان به کرونا استان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هستند که 67 درصد این مبتلایان را موارد سرپایی تشکیل می دهند.

کد مطلب: ۱۰۹۲۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
۵۲ در صد کل مبتلایان به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هستند

سید مهدی طباطبایی اظهار کرد: تقویت نظام مراقبت بیماریها از برنامه های مهمی است که در همه نقاط استان علی الخصوص در مبادی ورودی رسمی مرزها به شکل گسترده ای در حال اجراست.

او با اشاره به روند فزاینده آمار کرونا در شهر زاهدان و سایر نقاط استان ادامه داد: زاهدان وضعیت قرمز به خود گرفته است و روز به‌روز شاهد جدی نگرفتن اصول بهداشتی در مرکز استان و سایر شهرستانها هستیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: تا امروز 5 هزار و 506 بیمار مبتلا به کووید 19 در استان شناسایی شده اند که این آمار از نیمه دوم اردیبهشت ماه رشد چشمگیری به خود گرفته است و هر روز شاهد افزایش بیش از 200 مورد مثبت آزمایشگاهی در استان هستیم.

او در پایان با توجه به لزوم تحقیقات گسترده در زمینه کووید 19 از معاون درمان وزیر بهداشت در خواست کرد تا در زمینه برنامه ریزی برای راه اندازی آزمایشگاه ایمنی زیستی (Bsl2) با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مساعدت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار