معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر بندر چابهار خبر داد:

2 مورد غرق شدگی در ۲۴ ساعت اخیر در چابهار

زاهدان (پانا) - معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر بندر چابهار اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۲مورد غرق شدگی در چابهار گزارش شده است.  

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
2 مورد غرق شدگی در ۲۴ ساعت اخیر در چابهار

به گزارش جمعیت هلال احمر چابهار، محمدرضا وظیفه دان شهرکی اظهار کرد: عصر روز جمعه یک جوان به‌دلیل عدم آشنایی با مکان و فنون شنا غرق شد و بلافاصله بعد از اطلاع MRCC اداره کل بنادر، تیمهای عملیاتی جمعیت هلال احمر چابهار به محل اعزام شدند و غریق بعد از عملیات ساعت ۱ بامداد پیدا و تحویل مراجع قانونی شد.
او ادامه داد: ساعت ۳ بامداد روز شنبه نیز یک صیاد به علت محیا نبودن شرایط جوی و طوفانی بودن دریا دچار واژگونی در دریا شد و جستجو همچنان توسط جمعیت هلال احمر، MRCC(جستجو و نجات اداره بنادر) و مردم محلی منطقه ادامه دارد.
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر بندر چابهار تاکید کرد: از شهروندان و افرادی که تمایل به شنا دارند باید دقت داشته باشند که در مناطق ممنوعه و تفریحگاه های محلی شنا نکنند و تا در صورت بروز حادثه نیروهای امدادی بتوانند در کمترین زمان برای کمک رسانی در محل حاضر شوند.
او در پایان افزود :صیادان و شناگران با توجه به شروع فصل مونسون، خواهشمند است به اطلاعیه و هشدارهای هواشناسی توجه کافی را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار