با موافقت معاون آموزشی وزارت بهداشت انجام می‌شود

تخفیف 40 درصدی شهریه متقاضیان ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی

تهران (پانا) - با موافقت معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی، شهریه ترم تابستانی برای تمامی متقاضیان شهریه پرداز با 40 درصد تخفیف دریافت خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تخفیف 40 درصدی شهریه متقاضیان ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی

به گزارش وبدا، دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان دانشگاه پیشرو در امر مجازی سازی برنامه های علوم پزشکی کشور، ضمن رعایت تمامی قوانین مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با بهره مندی از ظرفیت های آموزش مجازی و نیز در راستای پاسخ گویی جامع به نیازهای دانشجویان اقدام به ارائه برنامه ترم تابستانی 99 نموده است.

قابل ذکر است با توجه به موفقیت این دانشگاه در طراحی و اجرای ترم تابستانی الکترونیکی در سال گذشته و با توجه به درخواست های مکرر تعداد زیادی از دانشجویان علوم پزشکی کشور و انجام مکاتبات متعدد با این دانشگاه مبنی بر برگزاری این برنامه برای دروس نظری کلیه مقاطع رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی به صورت آموزش مجازی تصمیم به اجرای دوباره این برنامه در تابستان 1399 گرفته شده است.

در این راستا 14 گروه آموزشی مجازی برای ارائه 52 عنوان درسی برای رشته های مختلف علوم پزشکی تشکیل شده است و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور می توانند نسبت به انتخاب و گذراندن دروس مجازی اقدام نمایند.

گفتنی است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://b2n.ir/724767 یا با شماره 41134-021 داخلی 614 و شماره 021-88504051-58 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار