مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مازندران منصوب شد

تهران (پانا) - در حکمی از سوی حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه، پیمان باباگل زاده آهنگری به سمت مسئول اتحادیه استان مازندران منصوب شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مازندران منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، متن حکم مسئول اتحادیه مازندران به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای پیمان باباگل زاده آهنگری

اکنون که در مسیر گام دوم و پنجمین دهه حیات مبارک و انسان‌ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام چهل سالگی تشکل نورانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هستیم، مسئولیتی سنگین به ما سپرده ‌شده است.

این مسئولیتِ خطیر از سویی مستلزم شکرگزاری بابت توفیق خدمت به دانش‌آموزانی مؤمن، فهمیم، بصیر و انقلابی است و از سویی دیگر، بار این مسئولیت خطیر جز با همراهی برادرانی مؤمن، باروحیه جهادی و انقلابی به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.


بر این اساس با تقدیر از زحمات جناب حجت الاسلام رضاپور در طی تصدی مسئولیت استان، نظر به‌مراتب تعهد، شایستگی‌ و تجارب ارزشمند جنابعالی، شما را به مدت دو سال به‌عنوان «مسئول اتحادیه نجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مازندران» منصوب می‌نمایم.

مقتضی است، سهم اختصاصی استان خود را از اسناد بالادستی تشکل، راهبردهای مصوب شورای مرکزی، حکم ابلاغی نماینده معزز مقام معظم رهبری در اتحادیه به دبیر کل و پیوست تفصیلی آن احصاء نموده و در قالب برنامه‌های استانی تدوین و ارائه فرمایید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی‌عصر عجل ا... تعالی فرجه الشریف در انجام وظایف محوله، موفق و موید باشید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار