جوانان هرمزگانی گیت هوشمند ضد عفونی کننده لباس ساختند

هرمزگان(پانا)- با حضور فرماندار بندرعباس، رئیس مرکز بهداشت شهرستان و معاونین اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از گیت ضد عفونی کننده هوشمند که توسط هنرآموزان و هنرجویان هنرستان شهدای هفتم تیر ناحیه دو بندرعباس طراحی و ساخته شده است، رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جوانان هرمزگانی گیت هوشمند ضد عفونی کننده لباس ساختند

به گزارش ایسنا، رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس با اشاره به قابلیت های این دستگاه ضد عفونی کننده گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و گسترش شدید آن در هرمزگان، این دستگاه با هدف ضد عفونی کردن البسه پرسنل اداری این ناحیه و همچنین مراجعین در مقابل ویروس کرونا طراحی، ساخته و در محل ورودی این ناحیه نصب شد.

سید هادی حسینی در خصوص فرآیند ضد عفونی کردن این گیت اظهار کرد: این تونل یا گیت ضد عفونی کننده مه پاش دارای قدرت بالاتری نسبت به سایر روش ها بوده و به هنگام عبور افراد بطور هوشمند فرآیند ضد عفونی و رفع آلودگی البسه، دست ها و وسایل افراد را انجام می دهد.

وی میزان هزینه تولید مشابه خارجی و حتی داخلی را بسیار بالاتر از دستگاه فوق ارزیابی کرد و افزود: با همت و تلاش خالصانه هنرآموزان و با همراهی هنرجویان رشته تأسیسات و الکتروتکنیک هنرستان شهدای هفتم تیر ناحیه دو بندرعباس و در حداقل زمان ممکن، این گیت با هزینه کمتری نسبت به مشابه خارجی و حتی داخلی آن ساخته شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس با اشاره به سال «جهش تولید» و از سویی مهارت آموزی و گسترش فرهنگ کارآفرینی در هنرستان ها تصریح کرد: در صورت نیاز سایر دستگاههای اجرایی، این آمادگی را داریم که در یک حرکت جهادی دستگاه فوق را در کوتاه ترین زمان ممکن به تولید انبوه رسانده و در اختیار آنان قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار