کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی دولت برای تسریع در تکمیل پروژه کمربندشمالی کرج

کرج (پانا) - نماینده عالی دولت در استان البرز از تحقق مشارکت دولت در تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج به‌عنوان مکمل پروژه ادامه آزادراه همت در البرز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی دولت برای تسریع در تکمیل پروژه کمربندشمالی کرج

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، عزیزالله‌شهبازی در نشستی که با حضور معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج روز چهارشنبه برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: پس از پیگیری های صورت گرفته مقرر شد که دولت به جز اعتبار 100 میلیارد تومانی که برای پل بی 1 در نظر گرفته بود، اکنون 300 میلیارد تومان اعتبار نیز در قالب اوراق و اسناد برای تسریع در تکمیل کمربند شمالی کرج اختصاص دهد.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد رییس جمهور محترم مبنی بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه کاره و مهم کشور در پایانی دولت، این اقدام صورت گرفت.

شهبازی گفت: کمربند شمالی کرج مکمل پروژه ادامه آزادراه شهید همت است که توسط شهرداری کرج آغاز شده و اکنون نیز توجه ملی برای تکمیل آن معطوف شده است.

وی افزود: محورهای البرز بار ترافیک 14 استان کشور را متحمل می شوند، از این رو اهمیت ملی دارند. بنابراین باید برای تقویت و ارتقا زیرساخت های راه سازی استان تدابیر لازم اتخاذ شود.

استاندار البرز عنوان کرد: بر این اساس پس از به ثمر نشستن قطعه اول آزادراه تهران-شمال، ادامه آزاداره شهید همت در البرز، تعریض بخشی از آزادراه تهران-کرج و راه اندازی قطار برقی کرج-هشتگرد بعد از سال ها انتظار و مطالبه مردم؛ اکنون درصدد ایجاد تسهیلات لازم برای تکمیل کمربندشمالی کرج، راه هشتگرد- طالقان و بهره برداری از کنارگذر جنوبی البرز هستیم تا سفر امن و راحت برای مردم کشور و آرامش خاطر و جاده‌هایی با کمترین ترافیک را برای مردم البرزبه ارمغان بیاوریم.

در این نشست عدل، معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز ضمن استماع گزارش شهرداری کرج از روند پیشرفت پروژه کمربندشمالی کرج بر ضرورت ارائه برنامه دقیق از سوی شهرداری کرج تاکید کرد و از موافقت دولت برای مشارک در این پروژه خبر داد.

وی گفت: این پروژه توسط شهرداری کرج آغاز شده بود و از ابتدا نیز قرار نبود دولت مشارکت کند ولی به دلیل اهمیت این آزادراه بعنوان مکمل ادامه آزاداره شهید همت در البرز و پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار البرز، اعتبار لازم جهت تسریع در تکمیل پروژه اختصاص یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار