به منظور استقرار شرکت های دانش بنیان صورت پذیرفت:

اختصاص سوله ۶هزار مترمربعی به پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا) - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد به منظور استقرار شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم وفناوری، سوله‌ای با مساحت ۶هزار مترمربع به پارک علم و فناوری برای تسریع در روند اجرای برنامه های توسعه فیزیکی این پارک اختصاص داده شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص سوله ۶هزار مترمربعی به پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره پارک علم و فناوری، سیده ثریا سیدزاده صبح امروز در جلسه‌ بررسی مشکلات پارک علم و‌ فناوری استان اظهار کرد: به منظور تسریع در روند اجرای برنامه های توسعه فیزیکی و استقرار شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم وفناوری؛ سوله‌ای با مساحت ۶ هزارمتر مربع به پارک علم و فناوری استان اختصاص داده شد.
او با بیان ضرورت توسعه‌ فضای فیزیکی پارک علم و فناوری برای استقرار شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور به عنوان مجموعه تاثیر گذار در توسعه کارآفرینی و کسب و کار دانش‌بنیان، توجه به ساماندهی و تامین محل برای دپوی کالای اساسی استان را دارای اهمیت دانست.
در این جلسه موضوع شروع عملیات بازسازی سوله به متراژ ۶هزار متر مربع واقع در تقاطع خیابان دانشگاه و دانشجو توسط شیهکی، رییس پارک علم و فناوری مطرح گردید.
گنجلی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان هم روند واگذاری ۵۰ هکتار اراضی به اداره کل غله برای دپوی کالاهای استراتژیک را تشریح کرد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم ضمن اشاره به ۵۰درصد ورود کالای اساسی کشور از طریق بندر چابهار، تامین فضای کافی برای دپوی کالا را مهم دانست.
گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد، سوله‌ای با مساحت ۶هزار متر مربع در اختیار پارک علم و فناوری قرار گیرد و پارک هم زمان با تحویل سوله نسبت به محوطه سازی و تخریب دیوار پیرامونی واقع در خیابان دانشگاه مراحل بازسازی را شروع کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار