پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برای شفای پیشکسوت موسیقی استان

بوشهر(پانا)_ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پیامی برای شفای استاد احمد علیشرفی، پیشکسوت موسیقی استان آرزوی شفا و بهبودی کامل کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برای شفای پیشکسوت موسیقی استان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فاطمه کرمپور ضمن پیگیری روند درمان استاد احمد علیشرفی، برای این پیشکسوت هنر موسیقی استان آرزوی تندرستی و شفای عاجل کرد. متن پیام به شرح زیر است:

هر صبح و شام قافله‌ای از دعای خیر

در صحبت شمال و صبا می‌فرستمت

خبردار شدم که استاد احمد علیشرفی پیشکسوت نی‌جفتی و از بزرگان هنر موسیقی بومی استان بوشهر و همچنین از سرمایه‌های موسیقی مقامی ایران است، در بستر بیماری به سر می‌برد. برای این هنرمند از خداوند منان، شفای عاجل و بهبودی کامل را آرزومندم.

امید دارم که هرچه زودتر شاهد بازگشت درخشان پیشکسوت موسیقی به عرصه‌ موسیقی مقامی استان و کشور باشیم که غمش مباد و گزندش مباد و درد مباد.

استاد احمد علیشرفی، پیشکسوت موسیقی استان بوشهر است که در نوازندگی نی، نی انبان، نی جفتی و فلوت تبحر خاصی دارد و با حضور در جشنواره ها و همایش های موسیقی ملی و بین المللی مقام های متعددی را کسب کرده است. این مرد کهنه کار موسیقی استان و کشور در دوران فعالیت خود شاگردان زیادی را به جامعه معرفی کرده که همانند خود دارای رتبه های زیادی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار