دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

شناسایی 77 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان بوشهر

بوشهر(پانا)_ دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی 303 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت 77 نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی  77  مورد جدید مبتلا به کرونا در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز پنج‌شنبه یک خرداد‌ماه 668 نفر شامل 274 مرد و 394 زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از 77 مورد مثبت جدید، 42 مورد در بوشهر، 16 مورد در دشتستان، 3 مورد در تنگستان، ۵ مورد در دیر، 5 مورد در جم و 6 مورد در عسلویه شناسایی‌شده‌اند.
کشمیری عنوان کرد: 42 بیمار جدید شهرستان بوشهر، 26 آقا در رده سنی 13 تا 79 سال و 15 خانم در رده سنی 32 تا 65 سال و یک کودک 3 سال و نیمه که از این تعداد، 39 نفر به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان و 2 نفر نیز به صورت سرپایی در بیمارستان شناسایی‌شده و تحت مراقبت خانگی هستند و یک نفر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است.
وی اضافه کرد: از 16 بیمار جدید شهرستان دشتستان، 9 آقا، 5 خانم و دو کودک 4 و نیم ساله و 7 و نیم ساله هستند که همه بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و از این تعداد 14 مورد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند و یک آقا و یک خانم نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سه بیمار جدید شهرستان تنگستان، دو آقا و یک خانم هستند که هر سه سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
کشمیری اضافه کرد: پنج بیمار جدید شهرستان دیر، 2 آقای 37 و 35 ساله، دو خانم 40 و 32 ساله و یک کودک 6 ساله هستند که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
وی اظهار کرد: 5 بیمار جدید شهرستان جم نیز 3 آقا و 2 خانم هستند که بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان و بیمارستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
کشمیری اضافه کرد: 6 بیمار جدید شهرستان عسلویه، 4 آقا و یک خانم هستند که یک خانم و یک آقا ساکن عسلویه و مابقی شاغل در عسلویه هستند و همگی بیماران سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان و بیمارستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (668 نفر) تاکنون 303 نفر از آنان بهبودیافته و 342 نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و 10 نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستندو 13 نفر فوت شده‌اند .
وی با اشاره به تعطیلات عید سعید فطر گفت: از بازاریان و اصناف دیلم، گناوه، بوشهر، دلوار، برازجان، اهرم، خورموج، دیر، کنگان، عسلویه و جم درخواست داریم به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری از فردا (جمعه 2 خرداد) تا پایان تعطیلات عید فطر مغازه‌ها را تعطیل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار