شناسایی ۶۹ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۵۲۴۸ نفر

شیراز(پانا)-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۶۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۶۹ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان فارس و افزایش مبتلایان به ۵۲۴۸ نفر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی با اعلام این خبر گفت: از هزار و ۶۷۲ نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیصی کووید۱۹ در سطح استان، ۶۹ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به پنج هزار و ۲۴۸ نفر رسیده است.

همتی در خصوص موارد جدید مبتلایان به کروناویروس در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: از تعداد ۶۹ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، شیراز ۴۵ مورد؛ کازرون، فیروزآباد و زرقان هر کدام یک مورد و باقی مبتلایان به دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.

او با بیان اینکه متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در استان گزارش شده است، افزود: از شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان، ۱۰۴ نفر جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری کووید۱۹ از دست دادند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین آمار بهبودیافتگان بستری در بیمارستان و ایزوله خانگی استان را نیز چهار هزار و ۴۱۵ نفر اعلام کرد.

همتی با تاکید بر رعایت خودمراقبتی و بهداشت فردی، توصیه کرد که با توجه به فرارسیدن عید سعید فطر، مردم فهیم استان با در خانه ماندن و رعایت اصول بهداشتی، سلامتی را به خود، خانواده و جامعه هدیه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار