رازجویان: جامعه ما بر دو مقوله فرهنگ و هویت استوار است

ساری (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با تأکید بر اینکه جامعه ما بر دو مقوله فرهنگ و هویت استوار است، احداث پارک بانوان را نشانه توزیع متوازن خدمات در سطح شهر برشمرد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رازجویان: جامعه ما بر دو مقوله فرهنگ و هویت استوار است

مهدی رازجویان امروز در آیین افتتاح پارک بانوان شهر ساری، با بیان اینکه جامعه ما بر دو مقوله فرهنگ و هویت استوار است، گفت: «احداث پارک بانوان نشانه توزیع متوازن خدمات است و اینکه که این قشر از جامعه چه فعالیت‌ها و اقداماتی را در سطح جامعه انجام می‌دهند و چه بازخوردی خواهد داشت.»

او با اشاره به موقعیت فعلی پارک و احداث بناهایی که در حاشیه آن شکل گرفته است، پیشنهاد داد که نام آن از پارک بانوان به پارک خانواده تغییر یابد و برای بانوان در مکان دیگری با لحاظ کردن همه جوانب چه شرعی و عرفی و اخلاقی پارکی احداث شود که در خور شان و منزلت بانوان باشد و استفاده بهینه از آن صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با تأکید بر لزوم توجه به گردشگری شهری و یادآوری اینکه شهردار سابق ساری، گردشگری شهری را در ساری جا انداخته است و باید به این مقوله بیشتر بپردازیم، ادامه داد: «گردشگری شهری، احداث پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرج‌گاهایی است که در سطح شهر مشاهده می‌شود و استفاده مردم از موزه‌ها و آثار تاریخی نوعی گردشگری شهری محسوب می‌شود.»

رازجویان با بیان اینکه هر قدمی که در این شهر و استان برای رفاه استان و مردم استان برداشته شود، مطمئنا مورد تشویق و تمدید آنها قرار می‌گیرد تأکید کرد که چه بهتر که ما در مقابل وجدان مردم و خدا خودمان را پاسخگو بدانیم.

او با اعلام اینکه هماهنگی‌های لازم برای احداث فاز دوم پارک ملل صورت گرفته و سرمایه گذار شروع به کار خواهد کرد، ادامه داد: «رسیدگی به امور شهر ساری فعالیت و جدیت شهردار می طلبد. البته شهردار ساری بسیار فعال است ولی حرارت و جدیدت پیگیری بیشتر می طلبد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار