معاون سوادآموزی استان بوشهر:

آمادگی آموزش سه هزار و 200 سوادآموز در سال جاری

بوشهر(پانا)_ معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت برای آموزش سه هزار و 200 نفر در سال جاری آماده هستیم و برنامه آموزشی جهت این سوادآموزان برای تصویب در سازمان متبوع، ارسال شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۴۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی آموزش سه هزار و 200 سوادآموز در سال جاری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ عباس امید در جلسه کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان، با اشاره به برنامه عمل سوادآموزی استان در سال 1399، اظهار کرد: در تصویب سازمان سازمان نهضت سواد آموزی کشور، سه هزار و 200 سوادآموز در سال جاری آموزش می بینند.

وی با تاکید بر ضرورت به روزرسانی بانک اطلاعاتی جمعیت محروم از سواد استان، خاطرنشان کرد: با هماهنگی­ با سازمان نهضت سوادآموزی، اطلاعات آماری بیش از شش هزار نفر از محرومین از نعمت سواد استخراج می شود تا بانک اطلاعات استان تکمیل و به روز رسانی شود.

امید ادامه داد: با تکمیل بانک اطلاعاتی، آموزش­ دهنده­ ها با سهولت بیشتر می توانند جامعه هدف را شناسایی، جذب و آموزش دهند.

دبیر گروه بهبود کیفیت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ایجاد بسته ­های انگیزشی بیشتر برای همکاران فرهنگی جهت تدریس درکلاس­های سواد آموزی، گفت: معلمان می توانند هم به صورت سرانه و هم به­ صورت حق­ التدریس در راستای باسوادنمودن افراد محروم از سواد گروه هدف، با سوادآموزی همکاری نمایند.

معاون سوادآموزی استان تصریح کرد: امید است با تسلط معلمان به شیوه ­های تدریس و توانایی آنان در جهت آموزش مفید و مؤثرتر، بتوانیم از بهره ­خدمتی همکاران به نحوی مطلوب استفاده نماییم.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری مدیران مدارس با حوزه سوادآموزی شهرستان­ها و مناطق اظهار امیدواری کرد که مدیران واحدهای آموزشی در کلاس گذاری، ثبت­ نام و نگهداشت سوادآموزان همکاری لازم را با مسئولین سوادآموزی به ­عمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار