دستگیری یک سارق با کمک دختر بچه7 ساله در مرودشت

شیراز(پانا)-فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و دستگیری سارق درون خودرو با همکاری دختر بچه 7 ساله در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری یک سارق با کمک دختر بچه7 ساله در مرودشت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار کرد: هنگام وقوع یک فقره سرقت درون خودرو در یکی از خیابان‌های شهر مرودشت، دختر بچه 7 ساله‌ای که شاهد این سرقت بود اقدام به فیلمبرداری از صحنه با گوشی موبایل خود کرد و والدین وی پس از اطلاع از موضوع آن را در اختیار پلیس قرار دادند.
زراعتیان ادامه داد: ماموران دایره تجسس کلانتری "11 انقلاب" با بررسی فیلم ارسالی، موفق به شناسایی سارق شدند و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی دادند.
او با اشاره به اینکه برقراری نظم و امنیت مطلوب در جامعه بدون همراهی و مشارکت آحاد مختلف جامعه امکان پذیر نمی‌باشد، خواستار همکاری مردم با نیروی انتظامی شد و گفت: برای مشارکت در تولید نظم و امنیت و یاری رساندن پلیس، به تجهیزات و امکانات خاصی نیاز نمی‌باشد؛ فقط کافی است همه ما نسبت به اتفاقات اطراف خودمان بی‌تفاوت نباشیم و با دیدن هر مورد غیر عادی و مشکوکی بلافاصله موضوع را با پلیس در میان بگذاریم.
فرمانده انتظامی مرودشت همکاری این دختر بچه را نمونه بارزی از این همیاری، همکاری و مشارکت برای تولید امنیت دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار