بسترهای سرمایه گذاری در سال جهش تولید فراهم شود

اردبیل (پانا)- رئیس کل دادگستری استان اردبیل اعلام کرد ایجاد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری و تولید اشتغال برای به حرکت در آوردن چرخه تولید موجب دلگرمی و تشویق در امر سرمایه‌گذاری در استان خواهدبود.

کد مطلب: ۱۰۷۳۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بسترهای سرمایه گذاری در سال جهش تولید فراهم شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل دادگستری استان اردبیل، ناصر عتباتی پس از بازدید از وضعیت خیابان های شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل و سیستم دفع پسماند، دستورات لازم در مورد حل مشکلات موجود در این شهرک را صادر کرد.

او با اشاره به اهمیت مباحث اقتصادی و تولید و اشتغال افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به ویژه در سالیان گذشته و نامگذاری عناوین سالها در ارتباط با مباحث موضوعات اقتصادی از جمله نامگذاری سال ۹۸ به نام سال حمایت از رونق تولید و سال ۹۹ تحت عنوان سال جهش تولید، لزوم توجه مسئولین به این موضوع را دو چندان کرده است.

رئیس دادگستری استان در ادامه بر لزوم اتخاذ سیاست ها و اقدامات حمایتی، تسهیلی و تشویقی لازم توسط مسئولین در راستای سرمایه گذاری و تولید و اشتغال در استان تاکید کرد و گفت: مسلما ایجاد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری و تولید اشتغال برای به حرکت در آوردن چرخه تولید موجب دلگرمی و تشویق در امر سرمایه‌گذاری در استان خواهد بود.

او همچنین به دادستان مرکز استان و دادستان نمین ماموریت داد در راستای حمایت از واحدهای صنعتی در سال جهش تولید موضوع را مستمراً و به صورت ویژه تعقیب نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار