افزایش سرانه فضای آموزشی در ناحیه 4 کرج

کرج (پانا) - مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج از افتتاح۵ باب مدرسه با ظرفیت ۲ هزار دانش آموز در آموزش و پرورش این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سرانه فضای آموزشی در ناحیه 4 کرج

به گزارش اداره روابط عمومی آموزش وپرورش ناحیه 4 کرج، مراد مالمیر با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال تحصیلی آینده بر میزان فضای آموزشی این ناحیه افزود خواهد شد، اظهار کرد: افتتاح ۵ باب مدرسه با ظرفیت ۲ هزار دانش آموز از طرح های در حال اجرای آموزش و پرورش ناحیه ۴کرج است.

وی افزود: مدارس قلم، رازی ۱ و رازی ۳، مدرسه خیری دکتر شهین امانی و شهید خدا کرم که در مجموع ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند با کمک خیرین و اعتبارات دولتی ۲۵درصد باقیمانده آنها تکمیل خواهد شد.

مالمیر در ادامه با اشاره به ظرفیت دانش آموزی این مدارس تصریح کرد: با افتتاح این مدارس ۲ هزار دانش آموز از خدمات این مدارس استفاده خواهند کرد.

عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در پایان همت جهادی مسئولین استانی را مهمترین عامل برای استمرار و تکمیل پروژه ها خواند و تاکید کرد: تکمیل ۲۵ درصد باقیمانده تکمیل پروژه ها و تجهیز آنها در تابستان می تواند به سرانه فضای آموزشی استان کمک شایانی را نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار