رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مدارس اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - در آستانه ماه مبارک رمضان، برای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر، رزمایش کمک مومنانه در مدارس ناحیه ۲ اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مدارس اردبیل برگزار شد

به گزارش اداره آموزش و پرورش اردبیل، در حاشیه این رزمایش سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع)، گفت: شیوع ویروس کرونا موجب ایجاد چالش های اجتماعی، اقتصادی، معیشتی شد و راه اندازی کمک مومنانه از جانب مقام معظم رهبری به منظور همدلی و مواسات با خانواده های نیازمند، دقیق و ارزنده بود.

او افزود: در ایام کرونایی ما باید با کمک و همدلی مؤمنانه به یاری اقشار ضعیف و مستمند جامعه بشتابیم و در این جهت دیگران را نیز ترغیب و تشویق به مشارکت در این امور خیرخواهانه و خداپسندانه کنیم.

مقصود اسماعیل زاده ،مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 اردبیل نیز با اشاره به این که ماه مبارک رمضان امسال به جهت شیوع کرونا و شرایط خاص رخ داده به تبع آن، یک ماه رمضان متفاوتی برای جامعه ما رقم خورده است، اظهار کرد: قبل از فرارسیدن ماه ضیافت الهی، رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی خود به مناسبت نیمه شعبان بر لزوم مشارکت همگانی در برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تأکید کردند و همین مساله وظیفه ما را در توجه به این مطالبه حضرت آقا سنگین تر از قبل کرد.

او افزود: به لطف الهی و با مشارکت بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، سازمان دانش آموزی، مدیران و فرهنگیان مدارس ناحیه از ابتدای ماه رمضان تاکنون، کارهای بسیار ارزشمندی در جهت تقویت همبستگی و همدلی ملی در راستای کمک به فقرا و نیازمندان و مستمندان صورت گرفته که ان‌شاالله این حرکت مبارک و ستودنی تا عید سعید فطر با قوت هر چه بیشتر تداوم یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار