برگزاری دوره 16 ساعته پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محور 23 مهارت فرزندپروری

اردبیل(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از اجرای دوره 16 ساعته پیشگیری از آسیب های اجتماعی با تاکید بر 23 مهارت فرزندپروری به صورت مجازی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره 16 ساعته پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محور 23 مهارت فرزندپروری

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سیدغلامحسن خلیلی موسوی اظهارکرد: این دوره در راستای عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه مشترک با معاونت قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان و با هدف ارتقای توانمندیهای علمی و عملی و به روز آوری مهارتهای همکاران گرامی بویژه مدرسان آموزش خانواده در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و در نهایت انتقال این مهارتها به خانواده ها و والدین، برگزار می شود.

او با بیان اینکه به‌دلیل شرایط بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس این برنامه بصورت غیرحضوری و از طریق سامانه ltms انجام می گیرد ادامه داد: محتوای مورد نظر در سامانه بارگذاری شده است که امید است شرکت کنندگان دوره بهره کافی را از آن داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان افزود: اولین مرحله این دوره بصورت حضوری در جریان بهمن ماه سال ۱۳۹۸با شرکت بالغ بر یکصد مدرس در این استان برگزار شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار