مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد:

بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از بازگشایی مدارس در ۲۷ اردبیهشت ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز،سالار قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با برنامه صبحگاهی رادیو البرز گفت:بر اساس تصمیمی که روز گذشته در ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شد و وزیر محترم آموزش و پرورش نیز اعلام کردند کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه (به جز مدارس استثنایی) از 27 اردیبهشت برای یک ماه به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری، بهره‌مند شوند دایر خواهد شد.

قاسمی اظهار کرد: همکاران ما از این تاریخ در مدارس حضور پیدا خواهند کرد و دانش آموزان نیز به صورت اختیاری می توانند به مدرسه مراجعه کنند و خدمات آموزشی لازم را از معلمان خود دریافت کنند.

وی از آمادگی کامل مدارس برای بازگشایی خبر داد و افزود: پیش بینی های لازم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و خرید اقلام ضدعفونی کننده صورت گرفته که بخشی از اقلام پیش از این در اختیار مدارس قرار گرفته بود و بقیه مواد خریداری شده قبل از بازگشایی به مدارس داده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از تلاش های همکاران فرهنگی در ارائه آموزش های مجازی از اسفند ماه تا به امروز تشکر کرد و گفت: قطعا آموزش های آنلاین و غیرحضوری وقت بیش تری از همکاران ما گرفته و عملکرد خوبی نیز در این زمینه داشته اند و اکنون با این فرصتی که برای رفع اشکالات به صورت حضوری پیش آمده می توانیم خدمات آموزشی را در این شرایط ناخواسته به صورت کامل تر به دانش آموزان ارائه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار