سازمان دانش آموزی از ظرفیت های خود باید به بهترین شکل استفاده کند

یزد (پانا) - عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، درمراسم بزرگداشت بیست و یکمین سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی به ظرفیت های مهم این سازمان اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی  از ظرفیت های خود باید به بهترین شکل استفاده کند

عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با حضور در مراسم بیست و یکمین سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی در گفتگو با پانا با بیان اینکه مهمترین راهکار جهت ارتقا جایگاه سازمان دانش آموزی استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت ها و فعالیت ها است افزود: رونمایی هر چه بیشتر از این قابلیت ها و توانمندی ها باعث اثرگذاری قوی تری در بین مسئولین رابط می شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه مسئولین سرمایه گذاری و سیاست گذاری در زمینه توسعه استان است اظهار کرد: مهم ترین عامل در تقویت این موضوع، تربیت نیروی انسانی است، چرا که دیده شدن استعداد های دانش آموزان در جامعه باعث سرمایه گذاری بیشتری از سوی مسئولین خواهد شد تا ما بتوانیم چرخ های آینده عرصه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را بچرخانیم.

دانافر در ادامه گفت: پانا به عنوان تنها خبرگزاری دانش آموزی بازوی پرتوانی جهت معرفی عملکرد های سازمان دانش آموزی است.

او همچنین به عضویت چهل هزار دانش آموز در سازمان دانش آموزی اشاره کرد و افزود: ما دویست و هفتاد هزار دانش آموز داریم و باید به کمک خبرگزاری پانا جهت اطلاع رسانی در مسیر جذب دانش آموزان بیشتر تلاش کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد همچنین تاکید کرد: رویکرد ما باید به سمتی برود که بتوانیم نهایت استفاده از دانش آموزان در فعالیت ها و برنامه‌ها داشته باشیم، چرا که اینها تجربه و تمرین نقش ها در بزرگسالی است.

گفتنی است این مراسم شامگاه امروز 21 اردیبهشت، با حضور استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار شد.

خبرنگار: بهار دهقان زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار