برگزاری جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی

اردبیل (پانا) - جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی اردبیل با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و اعضای تشکل ها در اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی

در حاشیه این جلسه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل اموزش وپرورش اردبیل در گفت وگو با پانا با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص «کمک فعالانه در رزمایش همدلی به منظور کمک به خانواده های آسیب پذیر از وقوع پدیده کرونا» اظهارکرد : با مشارکت و هم افزایی شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی و با محوریت سازمان بسیج دانش آموزی در صدد هستیم در این ایام سخت و در آستانه ماه ضیافت الهی به یاری محرومان بشتابیم.

سید غلامحسن خلیلی موسوی گفت: پرداخت کمک های جمع آوری شده در سه مرحله ( مرحله اول ماه مبارک رمضان، مرحله دوم میلاد فرخنده کریم اهل بیت امام حسن المجتبی ( ع ) و مرحله سوم عید فطر برنامه ریزی گردیده که با جدیت، تلاش و مشارکت تمام تشکّل های دانش آموزی استان با ایجـاد همدلـی، تفـاهم این طرح را به نحو مطلوب در نواحی و مناطق استان اجرا خواهیم کرد.

او تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده با اولویت خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند توزیع خواهد شد که در این زمینه مدیران مدارس محوریت کار را برعهده دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان گفت: در شناسایی افراد و خانواده های نیازمند از ظرفیت های مدیران مدارس، انجمن اولیاء و مربیان، سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و دیگر ادارات استفاده می شود.

خلیلی موسوی افزود، همچنین بنا داریم جهت اطلاع رسانی مناسب از ظرفیت های فضاهای مجازی، صدا و سیمای اردبیل، سایت های موجود ، پیام کوتاه و ... استفاده خواهد شد.

در این جلسه همچنین برنامه های سه ماهه اول سال ۱۳۹۹، تشکلهای دانش آموزی استان مورد بحث قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار