سقوط مرگبار خودروی سواری از پُل کوهمره سرخی فارس

شیراز (پانا) -سخنگوی آتش نشانی شیراز، از سقوط یک دستگاه خودروی سواری از پُل در جاده کهمره سرخی و کشته شدن ۲ سرنشین و زخمی شدن ۲ تَن خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
سقوط مرگبار خودروی سواری از پُل کوهمره سرخی فارس

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر سقوط یک خودروی سواری پژو 206 از روی پل، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز، ساعت 2:05 بامداد امروز، بی درنگ زنگ ایستگاه 14 را به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سوی محل حادثه در جاده کهمره سرخی حرکت کردند.
علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شیراز در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 با چهار سرنشین خود به دلیل ناتوانی راننده در کنترل آن به پایین پل واقع در جاده کهمره سرخی سقوط کرده و بعد از برخورد با موانع متوقف شده بود.
وی افزود: شدت حادثه به حدی بود که هر 4 سرنشین خودوری سواری درداخل خودرو محبوس شده بودند، که آتش‌نشانان بی درنگ پس از ایمن‌سازی محل حادثه و قطع جریان برق این خودرو به یاری مصدومان حادثه شتافتند.
عدلو تصریح کرد: نجاتگران پس از جداسازی قسمت‌هایی از بدنه این خودرو، به مصدومین دسترسی پیدا کردند و موفق شدند هر 4 نفر را که به شدت مصدوم و درون اتاقک درهم پیچیده خودرو گرفتار شده بودند خارج کرده و با استفاده از برانکادر به سطح جاده انتقال و برای مداوا به امدادگران اورژانس تحویل دهند که در همان لحظات اولیه مرگ دو نفر از سرنشینان توسط آنان تایید شد.
او با اشاره به عملیات چند ساعته آتش‌نشانان افزود: نیروهای عملیات با تلاش همه جانبه خود و استفاده از تجهیزات مخصوص و جرثقیل موفق شدند این وسیله نقلیه را به سطح جاده منتقل کنند.
عدلو خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل، محل حادثه را تحویل مأموران نیروی انتظامی و عوامل راهور دادند.

علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار